ظلم به زن در جمهوری اسلامی!

بزرگ‌ترین جنایات علیه زنان در غرب و از جمله در عربستان اتفاق می‌افتد اما کسی تا حالا عکس‌العملی از مقامات آمریکا و اروپا سراغ دارد؟
فرانس ۲۴ (France24) می‌نویسد در عربستان دختر ۲۲ ساله‌ی مهاجر را زنده زنده دفن می‌کنند.
رویترز (REUTERS) گزارشی با این عنوان می‌دهد که عربستان یک زن را به جرم به اشتراک گذاشتن پُست‌های مرتبط با حقوق زنان در شبکه‌های اجتماعی را ۴۵ سال به حبس محکوم می‌کند.
گاردین (Guardian) گزارش می‌دهد عربستان سعودی یک دختر دانشجو را فقط به جرم فالو کردن فعالان حقوق زنان و ریتوئیت کردن مطالب آنها به ۳۴ سال حبس محکوم می‌کند.
ووکس (VOX) گزارش می‌دهد که عربستان سعودی در حالی گواهینامه‌ی زنان را برای رانندگی صادر کرده که فعالان حقوق زنان هنوز در زندان، پشت میله‌های آن هستند.
عفو بین‌الملل گزارش می‌دهد زنان سعودی که برای حق رانندگی در این کشور کمپین تشکیل داده بودند بازداشت هستند و الان در حال شکنجه شدن هستند.
دیدبان حقوق بشر سازمان ملل گزارشی را از جزییات جدید شکنجه‌ی زنان در زندان‌های عربستان منتشر می‌کند.
این جنایات علیه زنان و دختران در عربستان سعودی دائم انجام می‌شود اما هیچ صدایی از مسئولین غربی آمریکایی در نمی‌آید اما خدا نکند یک اتفاق غیر عمد در ایران بیفتد آن وقت تمام رسانه‌های عربی، عبری، غربیِ دنیا از لجن پراکنی علیه این انقلاب پُر می‌شود. آنهم انقلابی که دستاوردهای بسیار بزرگی برای زنان داشته است.
این دیگر استاندارد دوگانه نیست این خباثت دوگانه‌ی رسانه‌های استکبار است.

حجت الاسلام سید محمد حسین راجی