اگر جمهوری اسلامی روابط زن و مرد را آزاد بگذارد، مردم چشم و دل سیر می شوند و هیچ اتفاق بدی هم نمی افتد!

برای اینکه از میزان چشم و دل سیری یک جامعه آزاد و پیشرفته به نام آمریکا آشنا شویم کافی است به وضعیت کشور آمریکا دقت کنیم:
بنا بر گزارش بخش مبارزه با جرائم و مواد مخدر سازمان ملل، نرخ تجاوز در آمریکا و کشورهای اسکاندیناوی و غرب اروپا، بالاتر از دیگر نقاط جهان بوده است.
طبق آمار منتشرشده توسط مرکز ملی خشونت جنسی در آمریکا (NSVRC) ، تقریباً ۱ زن از هر ۵ زن در آمریکا تجربه مورد تجاوز یا در معرض تجاوز قرار گرفتن را داشته است. همچنین براساس این آمار، از هر ۴ دختر، یک دختر و از هر ۶ پسر، یک پسر، پیش از ۱۸سالگی، در معرض سوءاستفادۀ جنسی قرار می‌گیرند.

  • ۲۹.۹ درصد از تجاوزات جنسی بین سنین ۱۱ تا ۱۷سالگی قربانیان رخ می دهد.
  • ۸۰ درصد از تجاوزهای صورت‌گرفته توسط کسانی بوده‌است که قربانیان آن‌ها را می‌شناخته‌اند.
  • از هر ۵ دانشجوی زن، یک نفر در طول دوران تحصیل خود، در معرض تعرض جنسی قرار گرفته‌است.
    آزادی روابط هیچگاه و در هیچ جا منجر به کاهش و یا کنترل غریزه جنسی نشده است و وضعیت کنونی غرب گویای این موضوع است.
    روند آزادی روابط جنسی در غرب باعث شد که از روابط جنسی قانونی در خانواده، به همجنس بازی،‌ تجاوز و رابطه با محارم، حیوانات و …. برسند.
    احمدی رهبر پژاک (شاخه‌ی ایرانی پ.ک.ک) که شعار زن زندگی آزادی را ترویج کرد، به دخترش تجاوز و باعث خودکشی او شد.
  • نمونه‌های تأسف‌بار روابط جنسی رهبران این گروهک با دختران عضو را در کتاب The Kurds and the Future of Turky اثر مایکل گونتر آمریکایی میتوانید بخوانید.
  • سازمان مجاهدین خلق نیز که این روزها سردمدار مطالبه آزادی زنان بود، کارنامه سیاهی در سوءاستفاده جنسی از دختران این فرقه توسط مسعود رجوی و رهبران آن دارد.
    بررسی آمار سقط جنین نیز که ناشی از روابط بی قید و بند و همچنین افزایش تجاوز به عنف است گویای این ماجرا است:
    علیرغم ممنوعیت سقط جنین در آمریکا تا سال ۱۹۷۳ این رقم به ۶۰۰.۰۰۰ سقط در سال رسیده بود.
    پس از آزادی سقط جنین در سال ۱۹۷۳ و علی رغم گسترش قرص‌های ضد بارداری و بسیاری از روش‌های مؤثرتر و پیشرفته‌تر پیشگیری از بارداری در دهه ۶۰ میلادی،‌ که دسترسی به آن حتی برای دختران کم سن و سال بدون اجازه والدین بسیار ارزان و آسان شد، انتظار می رفت که تعداد سقط جنین در همان سطحی که در سال ۱۹۷۳ بود باقی خواهد ماند. اما این رقم طی حدود ۱۰ سال، در سال ۱۹۸۵ نزدیک ۱.۶ میلیون سقط در سال رسید.

حجت الاسلام سید محمد حسین راجی